SCHAAKVERENIGING DE OUDE TOREN

De schaakvereniging is opgericht op 10 november 1958 als voortzetting van Schaakvereniging Caissa, opgericht op 8 februari 1945. De vereniging is lid van de Noord-Brabantse Schaakbond (NBSB), welke bond is aangesloten bij de Koninklijke Nederlandse Schaakbond (KNSB). die in 2023  het 150 jarig jubileum viert.

Klik op onderstaande link:

Schakel en opening schaaktafels

Officiële ingebruikneming schaaktafels (partij tussen Bianca De Jong-Mühren, voorzitter KNSB  en meervoudig landskampioene Anna Haast).

Bestuursleden:

• Voorzitter: Gerrit Bout (algemene zaken), 06-24732378
  • Secretaris: Frans Deckers (tevens wedstrijdleider bekercompetitie en algemene zaken),  06-13640505
  • Penningmeester: Koen Robben, tevens wedstrijdleider externe competitie, 06-34262322
  • Marcel Strik, wedstrijdleider interne competitie, 06-40708134

INTERESSANTE WEBSITES

Urban Chess

Met SponsorKliks kan je nu zelf een financiële bijdrage leveren aan SV De Oude Toren, zonder dat het jou een cent extra kost! Bestel online een pizza via Thuisbezorgd en jouw vereniging ontvangt hiervoor geld in de clubkas. Via de categorieën boven in het menu kan je tevens bij diverse webwinkels als Bol.com, Coolblue, Booking.com en Expedia bestellen. Een percentage van het aankoopbedrag gaat dan ook naar jouw sponsordoel. En nogmaals, het kost je niets extra!

Ondersteund door WordPress | Thema: Baskerville 2 door Anders Noren.

Omhoog ↑