Agenda en Kom schaken

Zaterdagmiddag 20 augustus 2022 vond het 50+ rapidschaaktoernooi plaats, zie verder Rapidschaaktoernooien,.

Zaterdag 7 januari 2023 is in hotel De Druiventros een Nieuwjaarstoernooi georganiseerd.

Vanaf 3 maart 2023 wordt er weer wekelijks (behalve op 17 maart) op vrijdagmiddagen inloopschaak georganiseerd in Cultureel Centrum De Schalm bij Koningsoord. Iedereen is welkom.

Zaterdag 18 maart 2023 heeft het Druiventros rapidschaaktoernooi annex NBSB-rapidschaakkampioenschap plaatsgevonden.

Op zaterdag 13 mei 2023 heeft de clubkampioen Koen Robben een simultaan bij Koningsoord gespeeld.

Op zaterdag 10 juni 2023  heeft de vereniging deelgenomen aan een Welkom Fair voor nieuwe bewoners samen met een braderie bij het nieuwe winkelcentrum.

Zaterdagmiddag  19 augustus 2023 vindt het 3e Senioren 50+ Druiventros rapidschaaktoernooi plaats.

Vanaf 1 juni 2023 wordt op donderdagavonden er weer geschaakt op het terras, aanvang 19.30 uur. Bij slecht weer gaan we naar binnen.

Iedereen kan gebruik maken van de schaaktafels bij Hemels Restaurant. Schaakstukken kunnen daar worden opgehaald, alsmede in Cultureel Centrum De Schalm bij Koningsoord.

Ook worden in Sociaal Cultureel Centrum De Schalm op vrijdagmiddagen regelmatig inloopschaakbijeenkomsten georganiseerd.

De jaarvergadering heeft plaatsgevonden op donderdag 7 september 2023.

9 september 2023 is bij Koningsoord een simultaan/open georganiseerd.

Vrije speelavond op donderdag 31 augustus.

16 september begin binnencompetities.

6 januari 2024:  Viering 65-jarig bestaan van Schaakvereniging De Oude Toren

Zaterdag 16 maart 2024 vindt het  Druiventros rapidschaaktoernooi annex NBSB-rapidschaakkampioenschap plaats, zie rapidschaaktoernooien

——————————

Kom Schaken!

Schaken is  immers goed voor je brein, het houdt je scherp en het traint je geheugen. Je ontwikkelt logisch denken, vooruit denken en concentratie. Het is een prachtig spel, spannend en tegelijkertijd ontspannend. Bovenal, je ontmoet andere mensen.

Iedereen die interesse heeft is welkom! Vrouwen, mannen, meisjes, jongens, jong of oud.

Kun je niet schaken? Dan worden er lessen georganiseerd.

Kun je een beetje schaken? Spelenderwijs leer je snel.

Kun je goed schaken? Word zo mogelijk ook lid van Schaakvereniging De Oude Toren.

Loop eens vrijblijvend binnen. Vrijdagmiddag in De Schalm of donderdagavond vanaf 20.00 uur in De Druiventros.

Bij mooi weer kan ook buiten worden geschaakt op het terras  bij De Schalm of op de nieuwe schaaktafels voor het Hemels restaurant bij Koningsoord.

Contributie seizoen 2023/2024: Senioren € 100, Dubbelleden € 40, Jeugd € 50.

Heb je vragen? Stuur deze via email naar. oudtorbe@home.nl

Ondersteund door WordPress | Thema: Baskerville 2 door Anders Noren.

Omhoog ↑