Druiventros 50+ senioren-rapidschaaktoernooi, 17 augustus 2019

georganiseerd door Schaakvereniging De Oude Toren

• Locatie: Hotel De Druiventros, Bosscheweg 11, 5056 PP Berkel-Enschot (013-5339115)
  • Gratis parkeergelegenheid bij het hotel
  • Openbaar vervoer, zie https://9292.nl
  • Inschrijven via Frans Deckers, via email: frans.deckers@home.nl of telefonisch 06-13640505 onder vermelding van vereniging of huisschaker, geboortejaar en zo mogelijk NBSB-rating
  • Maximaal 80 deelnemers: tijdig inschrijven dus
  • Inschrijfgeld € 8. Betaling liefst gepast aan de zaal
  • Zaal open: 12.00 uur, aanmelden uiterlijk 12.30 uur aan de zaal
  • Aanvang toernooi: 13.00 uur
  • Prijsuitreiking/loterij ongeveer 17.30 uur

Er wordt gespeeld in twee groepen, 7 rondes volgens het Zwitsers Systeem met een speeltempo van 15 minuten   per  persoon per partij. Groepsindeling naar speelsterkte. Huisschakers worden in overleg naar geschatte   speelsterkte ingedeeld.

Prijzen

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uitslagen 22e Rapidschaaktoernooi  van 30 maart 2019

Ranking_groep_A_30-3-2019.pdf

Ranking_groep_B_30-3-2019.pdf

Ranking_groep_C_30-3-2019.pdf

Kort_verslag_van_het_22e_Druiventros_Rapidschaaktoernooi_en_NBSB-rapidkampioenschap_2018-2019.pdf

Opmerking m.b.t. privacy:

Door in te schrijven voor dit toernooi geeft een deelnemer toestemming met eventuele publicatie van de uitslagen en foto's  op deze website en de websites van de NBSB/KNSB. Namen en emailadressen worden door De Oude Toren voor een periode van vijf jaar bewaard, teneinde aankondigingen te kunnen doen van toekomstige toernooien. Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt.